25 februarie 2008

AM INVATAT


Am invatat ... ca viata e INTERESANTA... Dar nici noi nu suntem mai prejos!!!







Am invatat... ca modul cel mai economic pentru a-ti imbunatati aspectul e un ZAMBET .



Am invatat ... ca trebuie sa te BUCURI de calatorie si sa nu te gindesti doar la scopul ei.


Am invatat...ca toti vor sa traiasca in virful muntelui... Dar toata FERICIREA si EVOLUTIA au loc in timpul urcusului.


Am invatat... ca nimeni nu este perfect... Pina cind nu te INDRAGOSTESTI...


Am invatat... ca atunci cand porti in suflet pica si amaraciune, FERICIREA se duce in alta parte.


Am invatat... ca ar trebui folosite mereu VORBE BUNE pentru ca miine, poate va trebui sa le retragi.


Am invatat... ca POTI SA ALEGI cum sa te simti... si poti mereu sa faci cate ceva.


Am invatat ... ca e indicat sa dai SFATURI doar in doua situatii... Cind sunt cerute si doar cui le intelege.


Am invatat ... ca trebuie sa fii mereu TREAZ, CONSTIENT, FARA PATIMA... astfel reusesti sa faci mai multe lucruri...


Am invatat ... ca viata e FRUMOASA... Si noi suntem la fel!!!

Niciun comentariu: