03 decembrie 2008

SECRETUL PE SCURT




Fragment din THE SECRET


• Legea atractiei este o lege a naturii. Este la fel de importanta ca si legea gravitatiei.

• Nimic nu apare in viata dumneavoastra fara sa fi fost chemat prin ganduri persistente.

• Pentru a sti ce ganditi, puneti-va intrebarea cum va simtiti. Emotiile sunt instrumente de valoare, care va spun pe loc ceea ce ganditi.

• Este imposibil sa va simtiti rau si sa aveti in acelasi timp ganduri bune.

• Gandurile va determina frecventa si sentimentele, iar senzatiile va spun imediat pe ce frecventa sunteti. Atunci cand va simtiti rau, sunteti pe o frecventa care atrage mai multe lucruri rele. Atunci cand va simtiti bine, atrageti catre dumneavoastra, cu putere, mai multe lucruri bune.

• Parghiile Secrete, cum ar fi amintiri placute, scene din natura sau muzica preferata, va pot schimba sentimentele si senzatiile si va pot comuta frecventa intr-o clipa.

Sentimentul iubirii are cea mai inalta frecventa pe care o puteti emite. Cu cat este mai mare iubirea pe care o simtiti si o emiteti, cu atat mai mare va fi puterea pe care o puteti folosi.

5 comentarii:

Radu spunea...

Salut prieteni
avem cateva chestii in comun
imi dau seama. ati citit Conversatii cu Dumnezeu,Secretul si faptul ca si pe mine ma cheama Ungureanu :)
O seara placuta!

Claudia Ungureanu-Maier spunea...

Merci, la fel si tie, o seara frumoasa!

Emilia Carată spunea...

Am vazut recent filmul si trebuie sa recunosc... merita vazut! pe mine m-a ajutat sa vad viata cu alti ochi. Tonele astea de stres din Bucuresti au fost estompate asa de usor dupa ce am vazut filmul...

Seara placuta!


Si un hug din partea mea pentru Diutsa;))

Claudia Ungureanu-Maier spunea...

Thank you, Ruth, I am glad You like this blog.

Claudia Ungureanu-Maier spunea...

Crede-ma, Shrekutzo, doar datorita filmului si cartii, pe care, apropo, am luat-o la insistentele Diei am reusit sa traversez o perioada destul de dificila. Asa ca stiu din propria experienta cat e de utila o abordare optimista a tuturor problemelor.
O seara frumoasa!